ŠOLA V NARAVI

Od ponedeljeka do petka v drugem tednu septembra,
učenci Waldorfske šole uživamo v šoli v naravi.

Od ponedeljeka do petka v drugem tednu septembra učenci Waldorfske šole Radost Življenja, uživamo v šoli v naravi – sredi neokrnjene narave.

Nastanjeni smo v Hotelu Rute, Gozd Martuljek.

1. dan – POLIGON IZ JEKLENE VRVI in PEČENA KORUZA

Prvi dan šole v naravi smo preživeli delovno. Potem, ko smo se namestili, smo pobrali hruške in jabolka. Sprva nam delo ni šlo od rok, a se je delo kmalu izkazalo za zabavno, saj smo ga popestrili z vrtnim orodjem in vožnjo s samokolnico. Do kosila smo se zabavali na poligonu iz jeklenih vrvi. Po kosilu je sledil krate počitek, potem pa nekaj šolskih obveznosti. Na popoldanskem sprehodu smo si pripravili vrbove palice, na katerih smo ob večernem ognju spekli koruzo. Mimogrede smo spletli venčke – obročke, ki so nam nudili dodatno zabavo. Zvečer smo utrujeni legli k počitku.

2. dan – BELOPEŠKA JEZERA in NARODNA NOŠA

Prvo polovico drugega dneva šole v naravi smo preživeli ločeno. Starejši učenci smo se odpeljali do Belopeških jezer, mlajši pa smo odšli na pohod do pašnika. Med belimi ovcami je bila le ena črna; zanimivo je bilo slišati kje vse se uporablja ovčja volna. V popoldanskem času smo se zamotili z različnimi igrami. Kasneje pa smo prisluhnili zvokom violine ter spoznali narodno nošo, rateške žoke, se zavrteli in zapeli.

3. dan – BIVAK POD ŠPIKOM in OGLARSKA KOPA

Po zajtrku smo se odpravili na daljši pohod proti bivaku pod Špikom. Na poti smo srečali angela in hudiča, se okrepčali s studenčnico, imeli čudovit pogled na naselje v dolini in Srednji vrh. Dobri dve uri smo hodili do bivaka, kjer smo si privoščili zasluženo malico in sladek priboljšek. Povratek je bil za nekatere bolj naporen kot vzpon, zaradi nastajajočih žuljev. Po kosilu je sledil daljši počitek in družabne igre. Za zaključek dneva smo si pred spanjem ogledali oglarsko kopo.

4. dan – TAMAR in DRUŽABNE IGRE

Danes smo se odpravili v Tamar, starejši s kolesi, mlajši z avti. V Planici, kjer smo parkirali, pa smo vsi pot do koče nadaljevali peš. V daljavi smo si ogledali slap Nadižo in cerkvico v bližini. Popoldan smo izkoristili za družabne igre, počitek in zapis v dnevnik.