ŠOLA V NARAVI

Od ponedeljeka do petka v pred-zadnjem tednu junija,
učenci Waldorfske šole uživamo v šoli v naravi.

Od ponedeljeka do petka v pred-zadnjem tednu junija učenci in učenke Waldorfske šole Radost Življenja, uživamo v šoli v naravi – sredi neokrnjene narave. Tokrat nas bo pot vodila od Bleda do Kranjske gore.
Naša nastanitev bodo šotori, postavljeni vsak dan na drugi lokaciji v neokranjeni naravi.

1. dan – BLED – RADOVNA

Prvi dan šole v naravi smo preživeli zelo aktivno. Zjutraj smo našo pot pričeli pri šoli in jo nadaljevali proti Radovni. Hodili smo po gozdnih poteh, nastavljali pa smo se tudi soncu. Na naše veliko veselje sta nas spremljala tudi dva ponija – Cvetka in Marjetka. Vmes smo se ohladili tudi v jezeru Kreda in si naredili lepotne blatne kopeli.

2. dan – RADOVNA – MOJSTRANA

Drug dan naše šole v naravi smo prepotovali iz Radovne v Mojstrano. Vmes smo se “oglasili” še na Kovinarski koči v Krmi. Tudi v tem dnevu, sta bili Cvetka in Marjetka še vedno z nami. V popoldanskih urah, je šla svoj pogum skupinica treh preizkusit na Mojstranško ferato, medtem, ko so ostali uživali v lepotah narave, se igrali in raziskovali.

3. dan – MOJSTRANA – GOZD MARTULJEK

Ko smo se dodobra spočili smo v sredo krenili proti Gozd Martuljku, kjer smo preživeli naš dan v kampu Špik, uživali smo v adrenalinskem parku in si privoščili spa v naravi.

4. dan – GOZD MARTULJEK – KRANJSKA GORA

V četrtek smo prispeli na zadnjo destinacijo v Kranjsko Goro po lepi Jakobovi poti ob Savi Dolinki. Nastanili smo se v Eco Natur Camp-u, kjer uživamo v pristni naravi.

5. dan –  KRANJSKA GORA in zaključek s starši ob jezeru Jasna

V petek smo našo šolo v naravi zaključili na zadnji “postaji” v Kranjski Gori, kjer smo se starši podružili ob jezeru Jasna, za kosilo so nas presenetili s picami, dobili pa smo tudi prav posebne diplome o prehojeni transverzali.